Thursday 29 December 2011

FALLIN IN LOVE AGAIN

hmmm..apa nak kata lagi bila hati dah suka kan?petang td aku jumpa diaa..dia tu sapa?hmm..he's my 'teacher'..haha..first time jumpa dia...mak datuk..nervous xtaw na kata laa..sekali pandang muka dia..bersihnyaa..*handsome ada la sikit..haha
bila dia duk sebelah aq..tenang.tu saja yang aq rasa.
then,kami start borak2.tapi tanpa aku sedar.aku keja 'qenyeh' saja.
dia tegur aq.'awak ni keja 'qenyeh' saja kan?saya nak marah pun tak sampai hati'
alahai..lembunya suara dia..
hmm..aku tak taw la dia taw ke tak nama aq..maybe yes kut because he's my 'teacher'..haha
yang lagi bestnya..dia keja panggil aku sayang..yank...haha..lawak pulak..walopun aku taw dia mmg dia memang dah biasa cakap macam tu kat 'murid' dia..tapi xpaa..tak kesah pun..yang penting terus qenyeh linda! haha
banyak yang kami sembang sebab kami banyak persamaan.sebab tu aq senang n selesa nan dia. :)
tapi nak bwt mcm mana...masa cepat sangat! alahai..apa salahnya kalau masa bjalan lambat sikit hari ni kan?
 by the way,dari pagi sampai sekarang pun aq masih lagi keep 'qenyeh' sebab dia..hee
apa pun..i think im in love.xpa..aku taw sementara saja nii.tapi biarkan saja linda.yang penting benda ni buleh bwt hang tersenyum dan terus tersenyum.

No comments:

Post a Comment