Wednesday 7 November 2012

lama kan tak update?

waa...sempat lagi update blog sebelum post? haha
rindunya kat blog..sejak dua tiga pat lima nam menjak nii...buzy gila..
asyik buat benda yang sama je..
sampai tak sempat update blog...
pegi kuliah-->makan-->tido-->study
tu la rutin aku hari-hari kat matrik ni..
boring kan?tapi na buat macam mana..
ni la hidup kat marik. :)

sejak masuk marik ni,aku lebih matang.tak usha dah mana mana laki. (sekadar cuci mata tu ada la skali dua...haha)tapi tu lumrah la kan? kalau tak usha nanti,hilang pulak deria aku..hahahah

start hari first aq langkah kat matrik ni,aku banyak fokus na study.tapi tak de la study hard..study smart oke?
and tup tup dah final exam???ohmygoshh...tekezut makk.
tapi yang best tuu,masa aku final exam,ada mamat handsome duk belakang aku.bapak punya handsome ..macam alif aziz beb..tak caya? *aku pun tak caya* haha.

tapi tu la kan,aku masih setia kat future husband aq.. hahaha..*tetiba je jiwang*
oke.dah azan zuhur.nanti update lain oke! bye. :)






No comments:

Post a Comment